keskiviikko 19. helmikuuta 2014

P*skis #221

Hellurei!!
P*skiksessa edetään tällä viikolla allekirjoittaneen pakertaman luonnoksen merkeissä. Sen pääsee kurkkaamaan P*skisblogista.
Värittelin muutamat Purple Onionin pupuset ja niistä syntyi ystis/iham muutev vaa -kortteja. Valkkailin kukkapapereita taustaksi ja niihin stanssasin tuon luonnoksen mukaisen ympyrän. Lisukkeiksi kelpuutin ainoastaan nappeja ja timangeja. Napit on yhtiä mun lemppareita, mutta tauon jälkeen niitä on taas ilmaantunut lähes joka korttiin ;)
Parin valmiin kortin jälkeen "löysin" tuon juuri passelin tekstileiman ja tein silläkin vielä yhden version vaakasuuntaan.









Ja sitten vielä kip kap osallistumaan mun arpomukseen, jos et sitä vielä ole tehnyt! ;)

8 kommenttia:

Riina kirjoitti...

Voi miten kauniita kortteja. Tykkään! Mullekin kotiutui tää pupunen joulun jälkeen - kiitos sinun ;) - mutta se on vielä korkkaamatta.

Kaisuli kirjoitti...

Ihania, jälleen. Tuo kraftin on niin hyvä pari noille kauniille, yksityiskohtaisille kukkapapereille. :) Toimii!

Maaret kirjoitti...

On rivissä upea trio, hips minä onnekas omistan niistä yhden :)

Jeppula kirjoitti...

Oih, onpa söpöt kortit ja söpö pupunen niissä:)

Henna kirjoitti...

Lutusia pupusia ja niiden kavereina kauniit paperit :)

Elina Stromberg kirjoitti...

Miten mukava korttimalli! Ja upeaa väritystyötä - huippujälkeä jälleen kerran! <3

Paperia ja lankaa kirjoitti...

Tosi ihkuja! Mun suosikki näistä on ylimmäinen kortti :)

koivuhiiri kirjoitti...

Mä luulin kyllä kommentoineeni tätä jo... :D Että niin sööttejä :)