keskiviikko 27. huhtikuuta 2011

P*skis #88

Aurinkoista keskiviikkoaamua!
P*skispäivä taas ja reseptin merkeissä mennään tällä kertaa.
3 paperia, 1 nauha ja 3 kukkaa pitää p*skartelusta löytyä. Valkkasin taas työn alle Some Odd Girl -digileiman ja sille kaveriks aikas tuoretta SassaFrasia. (mä rrrrrrakastan noita papruja!)
Huopahydrangeat on ite p*skarreltu ja kolmantena kukkana on metalliruusu. Paperissa oli ruusun vieressä ompelusten kuvia, niin tein samalle kohtaa oikeita ompeluksia.
Ja joku vois oikeesti tulla hukkaamaan noi mun kraft-kartonkini... vaikka en kyllä tiiä mitä tekisin ilman niitä, hyppisin seinille kuin pieni eläin... ;D <3 it!


10 kommenttia:

Riikka Kovasin kirjoitti...

Söpönen!

Maaret kirjoitti...

Korttisi on todella ihastuttava kaikkinensa:)

ninarsku kirjoitti...

aivan ihanainen! nuo hydraget on upeita, en ole vieläkään saanut aikaiseksi niitä itse..

Milla kirjoitti...

Söpönen kortti ja ihanat nuo kukat ja paprut! Mua vain häiritsee tämän tytsyn jalat, muistuttavat ihan mun jalkoja raskauden viime metreillä... ;D

Paula | Pammu kirjoitti...

Milla, muakin vähän häiritsee nuo jalat ;D Ja kädet on kanssa hassut isot... Yritän päästä yli niistä.. Nää on tälläsiä elefanttitautisia leimoja ;D
Tuohon raskausasiaan en voi kommentoida ;D

SannaS kirjoitti...

tää on ihan törkeen ihana!! niin herkulliset värit ja paprut!! =)

ilmoittaudun vapaaehtoiseksi pelastamaan sut niiltä kraft-kartongeilta... ;)

Katjuska kirjoitti...

Tää on niiiin ihanan herkullinen, tosi upeat värit. Mua ei elefanttijalat häiritse :) Ihana on tytsykin!

Puuhis kirjoitti...

Voiko olla jotain muutakin korttipohjaa kuin kraftit? Se käy tarkoitukseen kuin tarkoitukseen... mä just ostin puoleksi vuodeksi kraftipohjia itselleni, tosin saa nähdä kuinka kauan ne oikeasti kestävät...

Satu K kirjoitti...

Ihana!!! Ihana leimasinkuva, ihanat värit ja paperit ja ja...

Minna kirjoitti...

ihana- Tosi kaunis!!