perjantai 23. maaliskuuta 2012

Sutsunnut


...eli tunnustus nurinperin ;D Tankku tarjoili jo joku aika sitten tämän ihanan tunnustuksen, kiitos! Ja anteeksi, että on kestänyt! ;)
EDIT. Myös Anniska heitti mulle tämän saman tunnustuksen, kiitos!

Tehtävänä olisi jakaa seitsemän asiaa itsestään, joten tässäpä tulee:

  1. Lempparivärini on keltainen.
  2. Ajan myös keltaista autoa ;)
  3. Kumisaappaat on kivat ja tykkään lätäköistä. Oon mä kai ihan aikuinen silti ;)
  4. Olen suurpiirteinen pilkunviilaaja ;)
  5. Keksin aina mitä kaikkea kivaa voisi tehdä, mutta toteutus onkin sitten toinen juttu ;D
  6. Olen yöeläin enkä tykkää aamuista ;)
  7. Pääsin irti kahvista ;)
En taida tälläkertaa laittaa tätä eteenpäin, mutta jos joku tahtoo tämän napata matkaan mukaan, niin ollos hyvä! ;)

Ei kommentteja: