torstai 26. elokuuta 2010

Tunnustus

Johan on hassua, kun taas pukkaa tunnustusta tulemaan. Tällä kertaa yllärin järjesti Mari. IIISO KIITOS ;) Edit. Myös Milla tarjoili mulle muffinssia, KIITOS Milla! ;) Edit. Maikkokin muisti minua tällä tunnustuksella, KIITOS ;)


Tunnustuksen mukana tuli myös toimintaohjeita:
1. Pass this award to five bloggers who you love and inspire you
2. List 3 things you love
3. Show a picture you love and explain why

Elikkästen kohta yksi - tunnustus lähtee eteenpäin seuraaville rakastettaville ja inspiroiville ystäville: Elinarskulle, Katjuskalle, Merjalle, Ninarskulle ja Riikalle.
Kohta kaksi - lähestyn tätä pinnallisesti p*skartelun kannalta, siispä: rrrrrakastan värejä, Doodleja ja nappeja vain sen kolme mainitakseni ;) 
Kohta kolme - tää onkin hankala, ei mulla ole kuvia... kuvaan vaan kortteja blogia varten ;D Leikin tuossa taannoin PhotoFunialla ja muunmuassa tämä oli tuloksena ;) Muttaemmänytsitäkyllärakasta ;D

3 kommenttia:

Riikka Kovasin kirjoitti...

Oi, suurkiitos! :)

elinarsku kirjoitti...

Uuh! Kiitos! :D Täytyykin laittaa blogiin kun ehtii. Nyt joku ei anna mun tehdä mitään yksin...

Katjuska kirjoitti...

Iiiiiso kiitos tunnustuksesta :)
Tokihan minä ojennan saman tunnustuksen myös sinulle :)
Takana rankka Tukholman reissu..... ymmärtäähän sen kun lapsetkin oli mukana :D