perjantai 23. syyskuuta 2011

Doodlehemmo

Sarjassamme vanhoja kortteja, tänään esitellään Doodlehemmo! ;)
Tämän kortin olen tehnyt viittä vaille valmiiksi jo yli vuosi sitten, joskus viime vuoden kesällä ;) Tiilitausta on leimattu Distressillä ja päälle on rapsuteltu rub-oneja. Eipä tuu niitäkään turhan usein käytettyä ;)
Doodle-myyrä näyttää leijuvan ilmassa, kun en tajunnut vaikka katua tms. siihen alle asentaa ;D Tämänvuotinen viimeistely on nuo ruuvit ;D Enpä tiedä onko tämä vieläkään niin kovin kummoinen, mutta päätin, että valmis se on... ;)


Mukavata viikonloppua!

9 kommenttia:

Milla kirjoitti...

Levitoiva doodlehemmo! :D Hieno on! :)

Katjuska kirjoitti...

Wau, vähänks siide (sanois mun 9-vuotias ;D)
Mä itse toetan, että ihan mahtava, tausta on ihan kybä!

elinarsku. kirjoitti...

hyvin se harkitsee koristeet tarkkaan! ;D ja toi mikä-myyrä-onkaan voi vaikka hei hypätä ilmaan. tää on taas ihan huippu!

Paula | Pammu kirjoitti...

Katjuska - Hahaa, mäkin oon nyt oppinut tuon siiden ;) Ja muunmuassa sinkku ja punkku on nykyään jotain ihan muuta kuin olen oppinut tuntemaan ;D

Pia - Piipero kirjoitti...

Kyllä hyvin toimii vaikka ei maata olekaan asennettu. Just mahtava tausta ja fiilis muutenkin kortissa. Ruuvit sopii loistavasti. :D

Marika kirjoitti...

Ihan mahtava! Värit on kivat ja koristukset kaans!

SannaS kirjoitti...

käheen magee kortti!! =)

Kemppis kirjoitti...

Wautsi! Tää on tosi cool!

Jeppula kirjoitti...

Wau, toimii:) Kerrassaan hauska kuva! Uskon, että uppoo hyvin nuorille ja nuorenmielisille!