maanantai 14. syyskuuta 2009

Kukkasia

Taas on pyörähtänyt uusi viikko käyntiin ja minäpäs aloitan sen tälläisellä hyvin epäpammumaisella kortilla ;) Näitä tämänmoisiakin aina välillä tulee tehtyä kun kaikki ei tykkää niistä mun normaaleista tuotoksista ;)
Viikonloppu suhahti ohi taas ihan turhan nopeasti, mutta oli sentään mukavaa, kun poikettiin tyttöjen kanssa Raumalla blogitapaamisessa. Ihan kahta kättä heilutellen mentiin paikalle ja kameraakaan en muistanut mukaan ottaa, joten tässä blogissa ei kuvia paikanpäältä ole ;) Oli mahtava nähdä muita blogittajia, uusia ja "vanhoja" naamoja ;) Shoppailujakin tein jonkun verran ja kerrankin pysyin budjetissani! ;) Mahtava saavutus kyllä, kun yleensä vastaavissa tilanteissa mulla on aina aivot siellä narikan puolella ;D Kiitos Jehkottarelle järkkäilyistä!
Niin ja joo, voitin ilmaisen sisäänpääsyn Leimailutaivaaseen! Minä, joka en ikinä voita mitään ;) Siellä siis nähdään, ihan varppina olen paikalla ;) Kiitos Taavalle loistavasti suoritetusta arvonnasta ;D

Lorukorttivaihtajille sen verran muistutusta, että perjantaina viimeistään pitäisi lorukorttien olla täällä minulla ;)

4 kommenttia:

Maaret kirjoitti...

No hitsi että osaakin olla hyvä kortti; yksinkertainen ja tyylikäs, joka todellakin ei pammumainen, mutta Wau!
Olipa kiva nähdä eilen !

Riina kirjoitti...

Tosi hieno kortti! Kiva väriyhdistelmä. Tykkään

Oli kiva tutustua viikonloppuna!

Karita kirjoitti...

No on siinä komia kortti :) Värit ovat niin kauniit.
Oli mukava tavata eilen :) Nauruakin piisasi ja paljon :)

Katjuska kirjoitti...

On ihan mieltsin upea ja tyylikäs. Ihana!
Todella eri linjoilla kuin doodlefactoryt ;)